Photobucket

woensdag 27 juni 2012

Kerstkaart Nummer 2


Hoi Allemaal,

Helaas, Marieke gaat niet naar de VoiceKids. We hadden haar ingeschreven, maar bericht gehad dat ze het niet is geworden. Wel heeft ze gisteren mogen optreden in de Patronaat in Haarlem bij Het Hit. Dat is een talentenshow onder scholen in de omgeving Haarlem. Marieke deed niet mee aan de wedstrijd zelf omdat een andere schoolier was uitgekozen om mee te doen met Het Hit. Maar ze vonden Marieke een aankomende talent en wilde eigenlijk dat ze ook mee zou doen aan de wedstrijd, maar de andere organisatoren vonden dat niet eerlijk voor de andere scholen, dus mocht ze als extra bij de finale van Mode, Klein Kunst en Dans een optreden doen. Er zijn verschillende finales Mode, Klein Kunst en Dans - Zang (Solo en Duo's) - Bands. En ze mocht nu het hele liedje doen bij de talentenshow op school was het liedje ingekort. Zal het filmpje onderaan mijn bericht zetten. Het is gefilmt met een telefoon, dus de kwaliteit is niet helemaal van top.

JIPPIE heb net gezien dat ik de 1ste PRIJS heb gewonnen bij:

TOMIC #53 - Anything Goes

Vandaag mijn tweede kerstkaartje, moet er nog maar plusminus 48 maken.
Dus het schiet al lekker op al zeg ik het zelf. :-)

Heb deze keer de kaart niet zo vol geplakt al zeg ik het zelf en 'm een beetje rustig gehouden.

De tag is van magnolia.
Weet niet meer precies welke kleuren ik heb gebruikt. Sorry :-(

Het stansje is geloof ik van de boekenvoordeel.

En dit zijn de rest van de ponzen/stanzen die ik heb gebruikt.

Hier het filmpje van mijn dochter.


Photobucket

4 opmerkingen:

Nicole zei

Wat een blogpost, Ellen!! Geweldig goed kan je dochter zingen, inderdaad een talent!! En de 1ste prijs bij TOMIC ook helemaal super en je kaart is minder druk maar zeker zo mooi!! terwijl ik dit schrijf luister ik ondertussen naar de prachtige stem van je dochter. SCHITTEREND en GENIETEN!! Wat zullen jullie trots zijn op haar. Liefs,Nicole

leonenkarin.blogspot.com zei

Wauw El! Gefeliciteerd met je prijs!! Ben erg benieuwd wat je pakketje inhoudt :D En wat een wereldster is je dochter toch ook hé! Wat heeft ze het weer goed gedaan!!
Liefs, Karin

Ellen40 zei

Ja, we zijn hier allemaal super trots op haar. (glim glim glim big smile)
Groetjes Ellen40

Wil zei

Wat een leuke stempel is dit Ellen. Zelf ben ik nog maar pas begonnen met stempels kopen, maar wat zijn er veel verschillende zeg! Het moeilijke is welke je nu moet kopen.. De ene is nog leuker als de ander hahah Maar jij hebt er een heel mooi kerstkaartje van gemaakt! Op naar de volgende 46.. :)

groetjes, Wil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...