Photobucket

dinsdag 3 januari 2012

Een Gelukkig en een Creatief Nieuwjaar

Hallo Allemaal,

Ik wil allereerst de nieuwkommers hartelijk welkom heten, ik vind dit altijd weer een verrassing als er iemand bij is gekomen, helemaal leuk. En natuurlijk wil ik iedereen een gelukkig en creatief 2012 toe wensen. Ik kan nog steeds weinig doen maar het gaat al een stuk beter met mijn vinger, morgen gaan in ieder geval de hechtingen eruit (daar zie ik wel tegen op omdat het nog al gevoelig is) en ik krijg al wat meer gevoel in het topje.  Dus ik hoop gauw weer te kunnen knutselen en weer dingen te laten zien.

Photobucket

2 opmerkingen:

Marianne zei

Hai Ellen,
Voor jou ook de beste wensen en dat kaarten maken komt vanzelf wel weer.
Groetjes Marainne

Nicole zei

De allerbeste wensen voor 2012 en dit jaar niet meer jongleren met messen, veeeeeel te gevaarlijk. Gaat het weer wat beter met je vinger(s)? Liefs, Nicole

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...