Photobucket

donderdag 27 oktober 2011

DT-call bij Moeders Hobbypaleis

Hoi allemaal,

Na een weekje kou kleumen in een stacaravan (mijn man vond dat je 's avonds de kachel uit moest doen, het gelukkig toch wel koud vond en de rest van de week de kachel aan mocht blijven). En het nodig huishoudelijke werk. Heb ik weer tijd voor de knutsel. En wat zag ik bij Moeders Hobbypaleis zoeken ze DT-leden en ik dacht ik ga een gokje wagen.
Het is een doosje in een doosje geworden waarin je leuke of lekkere dingen in kan doen b.v. lintjes.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.















Groetjes Ellen

7 opmerkingen:

leonenkarin.blogspot.com zei

Hoi Ell,

Wat is ze leuk geworden! Echt heel wat anders dan een kaartje hihi! En je hebt 'm ingestuurd!! Spannend!

Groetjes, Karin

Ans S. zei

Je hebt een hele mooie creatie gemaakt voor de DT call.
Ik wens je veel succes.

Groetjes Ans

Monique Lokhorst zei

Hoi Ellen,

Je hebt in ieder geval een superschattig doosje gemaakt. Ik denk dat Yvonne heel blij is dat je in haar Team wilt zijn. Ik wens je heel veel succes!!!

Fijn weekend!

Veel liefs,
Monique xxx

m@deliefjuh zei

wauw! dit vind ik echt fantastisch!

Ellen40 zei

Dank jullie wel voor jullie leuke reactie's.
Groetjes Ellen

Nicole zei

Hoi Ellen, Ik kwam via Moeder's Hobbypaleis op jouw blog terecht. Wat een mooie creaties maak jij. Schitterend. Bij deze nodig ik je uit om ook een keer op mijn blog een kijkje te komen nemen ;-)!! Lieve groetjes, Nicole

Nicole zei

Hoi Ellen, ik kwam je op het blog van Moeders Hobbypaleis tegen en ik dacht laat ik eens een kijkje nemen op jouw blog om te zien welke creatie je hebt ingestuurd. Goh, jij maakt echte mooie craties. Schitterend. Echt een bron van inspiratie. Kom je ook een keer een kijkje nemen op mijn blog? Lijkt me gezellig. Lieve groetjes, Nicole

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...